تبلیغات گوگلی راحت تر از سئو
نوشته شده توسط : اهورا وب

تبلیغات گوگلی راحت تر از سئو و سریع تر از هرچیز!

کاربران اینترنت زمانی که نیاز به یادگیری، یافتن و یا خرید چیزی دارند؛ شروع به جستجو می‌ کنند. وقتی که آن ها به دنبال محصول یا خدماتی هستند، احتمال سفارش محصول یا خدمات بیشتر از هر زمان دیگریست.

لری پیج قبلا گفته بود که فرایند سئو دشوار تر از تبلیغات کلیکی در گوگل (PPC) است. این بحث او، مخالفتهای زیادی داشت اما به احتمال زیاد چنین موضوعی درست است. برای بررسی این موضوع سایتهایی که بر روی سئو و PPC کار میکنند را مورد بررسی قرار دادیم و دریافتیم که کمپین PPC به تلاش کم تری نیاز دارد.

نه تنها به روز نگه داشتن سایت در فرایند سئو کار دشواریست بلکه افزایش ترافیک طبیعی به انتشار محتوای منظم، بهینه سازی سایت و لینک بیلدینگ نیاز دارد.

یادگیری تبلیغات در گوگل راحتتر است زیرا اطلاعات کم تری در موردآن وجود دارد. در هر حال اگر اطلاعات کافی در مورد صنعت خود نداشته باشید بعنوان بازاریاب کار دشواری در مورد به دست آوردن منابع مناسب خواهید داشت.

تبلیغات گوگلی سریع تر از سئو

دست آوردن نتایج دلخواه از طریق سئو به ماه ها زمان نیاز دارد. بیشتر افراد فکر میکنند که گوگل عمدا سایتهای جدید را از نتایج خود حذف کرده ولی مشکل اینجاست که در چنین شرایطی رقابت بالایی بر سر نتایج جستجو وجود دارد و برای اینکه سایت بتواند خود را تایید کند به زمان زیادی نیاز خواهد داشت.

در مقابل، تبلیغات گوگلی برای کسب و کارهای نو عالی خواهد بود زیرا لازم نیست برای مشاهده نتایج، مدت زمان زیادی منتظر بمانند. در حالی که بر روی سئوی سایت خود کار میکنید، بهتر بوده روی تبلیغات گوگل ادوردز هم سرمایه گذاری کرده و بلافاصله کلیکهای مورد نیاز خود را کسب نمایید.

از آنجایی که این سیستم نتایج سریعی در پی دارد میتواند روشی خوب برای بررسی کلید واژه ها و اثر آن باشد. شما میتوانید کار خود را با هزینه اندک آغاز نمایید. گوگل اغلب کوپنهای تخفیف برای تبلیغ کنندگان جدید ارائه میکند.

اگر نیاز به تبلیغات گوگلی دارید برای اطلاعات بیشتر با اهوراوب تماس بگیرید.





:: برچسب‌ها: تبلیغات گوگلی , تبلیغات در گوگل , طراحی سایت , هزینه تبلیغات گوگلی ,
:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: